Nidelven skole har behov for SFO-medarbeider i ca. 30% stilling i perioden  november 2019 – juni 2020.

Dette er et vikariat på 11,5 timer pr. uke fordelt på 5 dager i perioden november 2018 – juni 2019, med mulighet for forlengelse. Vi søker deg som er engasjert og som fremstår som en trygg voksenperson for våre elever.
Tiltredelse snarest.

Arbeidsoppgaver

Som SFO- assistent:
. sørger du for et trygt, godt og inkluderende skolemiljø
. planlegger og gjennomfører du motiverende fritidsaktiviteter
. tar du aktivt del i aktiviteter med barna, både ute og inne
. deltar og bidrar du i et lærende fellesskap i skole og SFO
. bidrar du til et godt samarbeid med foreldre
. samarbeider du med andre faginstanser ved behov

Kvalifikasjoner

. Vi søker etter deg som er utdannet Barne- og ungdomsarbeider

Har arbeidet med barn tidligere, eller har erfaring fra tilrettelegging av fritidsaktiviteter for barn
. Gode norskkunnskaper

Utdanning

• Barne og ungdomsarbeider
  • Fagbrev

Egenskaper

Vi ser etter deg som:

. er en tydelig og trygg voksen
. er god til å kommunisere med andre
. har stort pågangsmot
. er lærevillig
. er god til å bygge relasjoner
. er en lagspiller
Vi vektlegger personlig egnethet for stillingen.

Skolen drives i nært samarbeid med Adventkirken i Trondheim og ønsker å gi utdanning i et trygt og åpent kristent miljø.  Skolen har pr. i dag 43 elever og 13 ansatte fordelt på rundt 8 årsverk.

Nidelven skole deler lokaler med Adventkirken Trondheim og ligger sentralt til i sentrum ved Nidelven. Det søkes etter en person med personlig egnethet og relevant erfaringsbakgrunn. En livssynsform og lojalitet mot skolens målsetting vil bli vektlagt.

Ved ansettelse skal gyldig politiattest fremlegges og tilsetting skjer i h.h.t skolens reglement.

Stillingen er innlemmet i statens pensjonskasse, og lønnsplasseringen følger kommunal tariff.

Nærmere informasjon om stillingen kan man få ved henvendelse til rektor Armina Catargiu, tlf. 73523429 (j) eller e-post rektor@nidelvenskole.no.

SØKNADSFRIST -snarest mulig

Søknad med kopi av vitnemål og attester sendes til Nidelven skole, Schirmers gate 11, 7012 Trondheim eller til  rektor@nidelvenskole.no